دانلود آهنگ جدید علی پهلوان به نام ناب با کیفیت ۳۲۰
نوشته شده توسط : سارینا

دانلود آهنگ جدید علی پهلوان به نام ناب با کیفیت ۳۲۰

مثل نقشی سپید، روی طرحی کبود
مثل ترسیم رویایی با تار و پود
مثل آوازی نو، مثل شعری کهن
مثل تو… برای من

Download Ahang Jadid Ali Pahlavan Benam Naab

 آهنگ علی پهلوان ناب با کیفیت 320

دانلود آهنگ ناب از علی پهلوان با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

 

متن آهنگ ناب با صدای علی پهلوان

مثل کُنجی و دمنوشی با عطر خوب
مثل سوسوی نوری و نجوای چوب
مثل با تو نگاه، مثل با تو سخن
مثل تو… به چشم من
مثل یک قاب عکس، ثبت یک خاطره
مثل رقص قلم، خلق یک منظره
مثل شوق سفر، مثل راهی شدن
مثل تو، به چشم من
مثل نقشی سپید، روی طرحی کبود
مثل ترسیم رویایی با تار و پود
مثل آوازی نو، مثل شعری کهن
مثل تو… برای من
مثل آغوش‌ِ پایان دلواپسی
مثل لبخندِ وقتی که از راه می‌رسی
مثل دلدادگی، مثل جان، مثل تن
مثل تو… برای من
مثل توست هر آنچه ناب
مثل گیسویی پر پیچ و تاب

دانلود آهنگ علی پهلوان ناب با کیفیت ۳۲۰

Download New Music Ali Pahlavan – Naab

 





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: